Varför är det så dyrt att gå på fotbolls gala ? 600kr st , då blir det inte för alla . Gamla teatern är ju känd för kall mat dessutom ! Frösön och Berg , kommer väl knappast att gå , urusla säsonger . Dvärsätt la ner innan serien var slut ! Ope har dålig stämming i A laget , kanske 4-5 stycken går !
Ledning nu med 7 poäng för Berg till Hede och Frösö och serieledarna möte serietrean i denna omgång. Mittenlagen slår varandra lite om vartannat men i botten har vi fortfarande Åre och Norra Lit.