Enkelt: Jag roade mig med att läsa igenom tävlingsbestämmelserna, men där hittade jag ingenting om vare sig den här typen av straffmodell eller "fair-play" bestämmelser. Möjligt att det finns något extra dokument som jag missat. Det bästa är ju bara att Ås tar och vinner på lördag så blir det en tydlg vinnare i gruppen :)
-Jag fick ett hårt slag på näsan så blodet rann, det säger ÖFK- supportern Stig Magnusson t.v till fotbollz.se. Han såg matchen tillsammans med sin kompis och arbetskamrat Nicke Bergman. Foto Haldo Jonsson