Vad händer i Frösön ? Såg en OPE träning och där var 4 spelare från Frösön med , Varför Div 3 , När Frösön spelar Div 2 ? Frösön måste vara dåliga på söka spelare , varför inte kolla med spelare från , Berg , Dvärsätt , OPE , om dom är motiverade för Div 2 spel ? Är Frösön ett sjunkand skepp ??
Ledning nu med 7 poäng för Berg till Hede och Frösö och serieledarna möte serietrean i denna omgång. Mittenlagen slår varandra lite om vartannat men i botten har vi fortfarande Åre och Norra Lit.