Varför är det så dyrt att gå på fotbolls gala ? 600kr st , då blir det inte för alla . Gamla teatern är ju känd för kall mat dessutom ! Frösön och Berg , kommer väl knappast att gå , urusla säsonger . Dvärsätt la ner innan serien var slut ! Ope har dålig stämming i A laget , kanske 4-5 stycken går !
Första knappa 40 minuterna var årets sämsta, mot ett inte alltför starkt Norrköping. En viss uppryckning i andra räckte inte långt. Nu får vi hoppas på att ledare och spelare inser allvaret.