Pga andra åtaganden blir det en sen, kanske väldigt sen, krönika idag. Eller i värsta fall imorron. Jag har förresten också sett om den senaste matchen.
Utifrån att det fanns så härligt olika åsikter kring segermatchen mot Utsikten kunde jag inte låta bli att se om den. Jag har stärkts i en del tankar, och fått fundera om en aning i andra. Kommer några rader om det också så småningom.
-Jag fick ett hårt slag på näsan så blodet rann, det säger ÖFK- supportern Stig Magnusson t.v till fotbollz.se. Han såg matchen tillsammans med sin kompis och arbetskamrat Nicke Bergman. Foto Haldo Jonsson