Öp kan ni förklara för era läsare att ni har gett fel uppgifter. Otroligt svagt. Men när man hittar något skit att skriva om kommer det samma dag. Skriv något om de människor som sliter häcken av sig för att lyckas rädda kvar denna klubb. De är våra hjältar som vi vill ska få den uppmärksamheten de förtjänar.
Vilken klasskillnad i denna match. Det mesta tyder nu på att GIF Sundsvall spelar en division lägre nästa säsong. Och att ÖFK kan ha chansen att haka på en kvalplats till Allsvenskan.