Det var ingen nyhet. Allt var känt sen tidigare. Varför yvas okunniga över detta? Svaret är att de vill göra ned ÖFK. Det finns narcisser i vår omgivning.
Om man är chockad så har man verkligen inte hängt med. Det var väll extremt väntade siffror?
Vi visste sedan tidigare år hur mycket det kostade och hur lite publik det var på matcherna samt att ÖFK var tydliga direkt efter sista matchen med att det behövdes mycket pengar för att klara sig.
Ledning nu med 7 poäng för Berg till Hede och Frösö och serieledarna möte serietrean i denna omgång. Mittenlagen slår varandra lite om vartannat men i botten har vi fortfarande Åre och Norra Lit.