Spännande att GAIS supportrar tycker de var så mycket bättre när de vinner på två mål gjorda av ÖFK skrattretande, lite ödmjuk borde de kanske vara. GAIS lyckades inte sätta sina chanser, de hade många, men de LYCKDES INTE göra mål .
Är det alltid otur när Öfk förlorar?Gais hade kunnat göra både 3 4 mål i andra med lite tur. Fullständig överföring i andra. 10 år sen öfk körde över Gais fullständigt här nere.Och äntligen fick vi en skön revansch
Vilken klasskillnad i denna match. Det mesta tyder nu på att GIF Sundsvall spelar en division lägre nästa säsong. Och att ÖFK kan ha chansen att haka på en kvalplats till Allsvenskan.