Pga andra åtaganden blir det en sen, kanske väldigt sen, krönika idag. Eller i värsta fall imorron. Jag har förresten också sett om den senaste matchen.
Utifrån att det fanns så härligt olika åsikter kring segermatchen mot Utsikten kunde jag inte låta bli att se om den. Jag har stärkts i en del tankar, och fått fundera om en aning i andra. Kommer några rader om det också så småningom.
Ledning nu med 7 poäng för Berg till Hede och Frösö och serieledarna möte serietrean i denna omgång. Mittenlagen slår varandra lite om vartannat men i botten har vi fortfarande Åre och Norra Lit.