Idag är den positiva överraskningen poängen laget fick med sig med tanke på insatsen i andra halvlek. Jag tycker också att målvakten Melker Uppenberg gör en ganska bra match.
Det negativa är däremot den kollaps i spelet, som sker i andra halvlek.
Efter bra andra halvlek vann ÖFK Norrlandsderbyt!
Det blir bara en kortare ingress från Stortorget nu, där jag blir kvar en stund. Fortsättning senare ikväll.