Publicerad 1 Jun 2025 - 17:19 Uppdaterad 1 Jun 2025 - 17:23
Micke Olofsson
Matchens överraskning är att denna match blir 0-0 Det var allt för många missar och misstag i avgörande situationer från båda lagen Även att Oregi inte startade matchen efter förra matchens succé.Men Adam gör en riktigt bra match
Första knappa 40 minuterna var årets sämsta, mot ett inte alltför starkt Norrköping. En viss uppryckning i andra räckte inte långt. Nu får vi hoppas på att ledare och spelare inser allvaret.